olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Detta bidde jobbigt!

Kategori: Allmänt

Visst är det kul att folk läser det man skriver men nu bidde det jobbigt. Har fått ett par kommentarer från nån som jag skulle vilja kalla vän och hons bekanta. Och de tycker att bloggen är rolig. Men detta sätter ju en sån press po mig att prestera så nu bidde det lite jobbigt. Nu måste jag ju upprätthålla standarden po inläggen så att det alltid är kul. Samtidigt tror jag att jag då kommer att tappa min spontanitet och personlighet i det jag skriver. Så om ni märker att jag tappar bort mig i mina inlägg så hör av er!
Dagens viltrapport: En styck självgående golvmopp ;-)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Du ska bara vara du Ola.. Så blir det bra :)

    2011-12-27 | 21:18:23
  • Ola säger:

    Frågan är hur jag bevarar mig?

    2011-12-27 | 22:01:50
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: