olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Dagens outfit!

Kategori: Allmänt

Har förstått att man som bloggar bör lägga ut ett foto po de kläder man ska ha po saj den dagen och kalla det för dagens outfit. Men jag har ju ingen kamera å Tomten var inte snäll nog att lämna en i julklapp så därför tänkte jag beskriva vad jag har po mig idag.
Svarta Hosor med märkning från en sportbutik i stan, jeans, Rosa kallingar ( men det vill ni nog inte veta), svart T-shirt!
I morgon hade jag tänkt ha po mig samma. Faktum är att när jag tänker po det så kan ni kopiera detta och ha de närmaste 365 dagarna.
Förresten så har jag fått ett efterlängtat brev po posten, även om jag fick köra ända till Gunnarssons i Svalöv och hämta det! Nya fina rep och spännen i diverse färger. Me Like. (Det är utrikiska och betyder Jag är nöjd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: