olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

PB 135 kg i marklyft

Kategori: viktnedgång

Jag är sämst po att åka till bitchen. Har tänkt hela veckan att jag skulle köra dit men det har inte blitt av. 
Så idag satte jag klockan för att komma upp å iväg till gymmet å sen till bitchen.

Gick så där.  Blev ju trött efter gymmet. Jag kom bara till center Syd.
Det där med att shoppa har aldtig intresserat mig förr.  Kanske förr att jag gar fått vara nöjd om jag hittat nått som passar po dressman XL. 
Men idag när jag gick varvet och var po väg till dressman.  Inte XL då, utan det vanliga. Insåg jag attjag faktiskt kunde gå in i andra affärer å tilloch med hitta nått som passade. 
Kroppen alltså inte plånboken.  Så det blev dressmann ändå!
Tror att jag här har förklaringen till varför jag har blitt en större shopaholic än Maria. Som hon påpekade häromveckan 😉
Trots att det är lite roligare att handla kläder blev det ändå dyrast i bokaffären så nu ska jag läsa Backmans senaste så blir det bio ikväll. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: