olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

MOT PB 150

Kategori: viktnedgång

Vicken besvikelse! Kom till gymmet. Skulle köra mitt måndagspass fast det var onsdag.
Såg nått ovanligt. Har nog aldrig sett Joanna ute i gymmet 😉
Så jag passade po att snacka med henne under tiden hon tränade klart. 
Ha! Hon hade ingen chans att komma undan!
Nåja jag började po mitt pass. Körde enbens höftlyft istället för de vanliga. 
Konstaterade att jag nog inte kände igen nån av de som tränade. Å så många där var?!
Men det var efter passet jag blev besviken!
Värsta mardrömmen! 


Elinor hade gått hem å hällt ut kaffet!
Besviken satte jag mig i soffan. Kollade igenom telefonen och kom po vilken vanemänniska jag är. Sträckte mig ett otal gånger efter kaffekoppen. 
Som inte fanns där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: