olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

skakiga ben

Kategori: viktnedgång

Jag fyller år idag. Eller jag slutade egentligen fylla år för 30 år sen men ännu har ingen fattat det.
Så dagen började po jobb. Och eftersom kollegorna som löste av mig inte visste nått blev det heller inget ståhej!
Sen blev det lite kvalitetstid med Maria. Tyvärr hade hon sett po Fejjan att jag fyllde år så.....
Men kramar tar jag alltid emot 😁
Har ju rehabat den senaste tiden så det blev lite testande po vad jag klarar. Tyvärr var knäna fortfarande inte riktigt hundra så hon fick tänka om. Det blev ett fystest istället. Jävla knä!

Om jag nån gång ska skriva en självbiografi ska den ha titeln "En medelmåttans bekännelser!" Å med tanke po det;  var resultat po fystestet helt i linje med titeln.

Sen var det till att hämta upp Far och åka till Skarhults slott. Jag är ju lite av historienörd och tycker det är intressant att försöka se olika samband. Hur det hela hänger ihop historiskt och utställningarna po Skarhult är helt i linje med detta. Årets utställning heter den goda manligheten och om ni vill se den har ni nästa vecka po er också!




Väl hemma har jag passat po att nominera en viss PT till guldhjärtat. Har tänkt po det länge och skrivit ett par olika förslag men eftersom det var nästsista dan fick jag väl göra slag i saken. 
Och jag gjorde det inte bara för att Maria gav mig en direkt order att göra det 😉

Jo just det. Har anmält mig till ett nytt lopp, sista helgen i oktober!

Kommentarer

  • ANNKI säger:

    VILKEN HÄRLIG DAG FÖR DIG
    OCH NY ANMÄLAN -YTTERLIGARE ETT LOPP- DU ÄR EN KÄMPE
    ....JA JUST DET ÄVEN OM DU INTE VILL LÅTSAS OM DET SÅ STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN
    KRAM FRÅN STORASYSTER ANNKI

    2018-10-06 | 20:19:54

Kommentera inlägget här: