olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

se dig i verkligheten

Kategori: viktnedgång

Dags att sluta med rehabtramset!  Åtminstone i armen. Knät får vila lite till för säkerhetsskull.  
Efter att ha rådgjort med sjukgymnasten så hade jag direktiven att inte lyfta tungt. Ta istället många repetioner. Undvik smärta!
Så därför gick jag igenom lite övningar och gjorde upp ett program för överkroppen.  Men jag mår nog inte bra. Frivilligt lägger jag upp ett pass med 11 övningar? Elva?! 
Nu när jag tänker po det så är 11 faktiskt ett tal som jag å Maria kivats om sen jag började!
Så det var bänkpress, lats, axlar, rygg, triceps, mage å stretch!
Fast sista övningen gjorde jag bara för att ha nått att göra medan seniorerna åt färdig sin frukost! 


Efteråt har jag å Maria diskuterat om vi skulle ta en timme och anpassa  träningen men då tackade jag mitt dumma nöt nej! 
Vad är det som händer! 
Jag som hade kunnat döda för att träna en timme med Maria avböjer? Är världens undergång nära eller?
Mitt jävla ålarens! Jag är för dum för att va pantad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: