olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Rosa boken framme igen

Kategori: viktnedgång


Berätta nu inte för Maria att jag tyckte det var så jävla gott att träna ordentligt idag!
Hon hade visserligen bestämt vilken fjuttevikt jag skulle köra i marklyft, 60 kg. Men obstinat som jag är körde jag istället 15 repetitioner. Å det kändes så bra!
även om tekniken inte satt helt hundra.
Jag körde faktiskt så hårt att jag kände mig lite slut under de två sista övningarna po programmet. Men både knän å armar känns bra.

Enda problemet nu är att min underbara, fantastiska, vackra, starka och envisa PT vill att jag fortsätter köra med många repetitioner po låga vikter. 
Medan jag vill fortsätta att köra våra pass och lyfta tungt!
Nån som vill slå vad om hur jag kommer att göra? 

Nästa lopp börjar närma sig. Jag  ska springa yddingerundan i helgen tillsammans med Joanna. Fast Joanna tar den långa rundan å jag bara 6 km. Ser verkligen framemot det förutom att jag inte har några långa träningskläder så vi hoppas po uppehåll ialla fall!

Nästa vecka är det  träning med Maria. Jag längtar!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här: