olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

PT-Ola

Kategori: viktnedgång

Med ömmande skuldror å ett höftparti som var lika böjligt som barbies ben gick jag po yoga. I vanliga fall brukar det bli body balance men Maria svek idag!
När vi står i stående hund och ska trampa känner jag hur mycket det stramar i höger vad. Det är nästan som om benet är 5 cm kortare än det vänstra.
Det är en del andra övningar som får mig att fundera po om det är så att mina lemmar är kortare än genomsnittet.  Kanske inte första gången den tanken infaller. När jag skulle osäkra en ak 4 nådde tummen inte riktigt fram så jag fick vrida hela handen istället. 
Kanske inte det man ska fundera po under ett yogapass?
Nåja känslan av det hela är att Min högersida är så svag. Innan var det vänster!

Lite kaffe efter passet som vanligt. Joanna bjöd 😁. Mycket folk att snacka med så jag kom som vanligt inte  iväg i tid. Susanne var nyfiken po häxbaren så vi gick ner så att hon fick prova po!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: