olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Måndagar innebär biggest loser VIP

Kategori: viktnedgång

Kommer att bli en lång vecka det här. 
Ja jag vet att jag sagt att lyfta tyngder är tråkigt. Men det är ju ännu tradigare att inte få göra det!
Men Maria har sagt att jag inte får å hon brukar ju ha rätt så ju tidigare jag ger med mig, desto snabbare kan vi komma igen.
Men att bara gå po bandet långt å länge är ju så tradigt.  Å vem fasiken tycker det är kul att stretcha? Till och med sjukgymnasten sa att det var skittradigt. 
Det mesta här är för att fylla ut texten!
Körde lite rehab idag. Efter att ha gått 60 minuter po bandet. Knäet känns för jäkligt. Jag skulle kanske inte ha sprungit igår? Till och med armen är sämre än sist. Försökte köra hammetcurl med 5 kg hantlar å det kändes nästan direkt i armen. Det var nån av rehabövningarna som inte gick att göra för att det gjorde ont i armen!
Nä det känns som att de enda som blir hjälp av rehaben är sätesmuskeln. Å det är ju bra men just nu är det ju knät å armen som är problemet.

Som sagt sprang jag ett triallopp igår. Hade tänkt att inte springa nått mer lopp innan våren men Joanna snackade om en runda å nu blev jag sugen igen. Får väl se vad som händer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: