olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Inga utfall!

Kategori: viktnedgång

Nått som både är kul men också väldigt nervöst är när jag ska hålla i en HLR kurs. Jag oroar mig i dagar innan. Funderar po hur jag ska säga. Fasar för frågvisa deltagare. Eller ännu värre  deltagare som inte säger ett skvatt!
Så när jag väl håller i kursen så är det de första minuterna som är rätt avgörande för hur det kommer att gå. 
Men kommer jag bara igång så då jävlar kan inget stoppa mig!
Tycker att alla borde lära sig detta!

Var po bodybalance i morse. Kändes jobbigt. Som vanligt fast ändå inte. I vanliga fall så är det min oviga lekamen. Men idag kände jag mig svag. Var väl inte så där jättevig för det men ändå. Inte blev det bättre av att jag stod ända framme hos Maria med Felicia precis bakom mig!
Det finns en övning där man sitter po huk, sätter ner händerna , lutar sig fram tills man står på händer. 
Å jag vågar inte luta mig fram. Känner mig så osäker po om armarna ska orka. Vet att jag skulle kunna närma mig mer men det är precis som om det är en psykisk gräns jag inte kan ta mig över.
Men det är 3 månader tills nästa releasen så..... kanske jag lyckas innan dess!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: