olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Höstfärger

Kategori: viktnedgång

Just nu känns det som att jag lika bra kan amputera knät. Det är precis som att det inte vill läka den där sista lilla biten. Nä istället går smärtan upp å ner. Ena dan känns det absolut inget å nästa drar det som en dålig ansiktslyftning i knävecket! Kvittar nästan vad jag gör så känns det av. Idag till exempel. Var po 30 minuter Tone följt av en kostföreläsning. Hade planen att jag skulle va försiktig men oavsett vad så kändes det. Till och med po armövningarna! 
Å nu ett par timmar senare. Då känns det Faen inget!

Då är armen bättre. Den är öm och jag känner mig svag men ont gör det inte.
I fredags provade jag att köra lite bänkpress. Gick bara upp till 40 kg. Som kändes förvånansvärt tungt. Men det kändes inget i muskeln!
Så nu får det va slut po tramset. Nästa vecka börjar jag köra tyngder. Oavsett vad Maria säger! 

Hon har i och försig redan sagt att jag kan köra med lättare tyngder och fler repetioner.  Vad tror ni om mig egentligen?😁

Kommentarer

  • Sven säger:

    känner dig så pass väl att jag förstår att det struntar vad man säger för du gör som du vill ändå :) Litta trotsålder po di än ;)

    Svar: Om det inte e Maria som sagt nått. Hon har alltid rätt!😁
    Ola Sjunnesson

    2018-10-14 | 16:17:07

Kommentera inlägget här: