olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Bodybalance

Kategori: viktnedgång

Var po handboll igår. Det var säsongsstart  för töserna som åkte ur högsta serien i våras. Var riktigt roligt att se hur många som tagit sig till hallen. Alla hade gula tröjor. De flesta i alla fall. De hade dratt dit alla flicklagen så det var liv å rörelse po läktaren å det gjorde inget att de hade trumslagare som faktiskt kunde trumma 😁
Då var det bara den där lilla saken att de släppte in 18 mål i andra halvlek medan  de bara gjorde 8. 
Säsongen kunde börjat bättre!
Dagens träning var nya releasen av bodybalance.  Har ju legat lågt med träning en vecka nu nästan 😁
Var ett roligt pass. Med svåra positioner men de flesta var ändå något så när görliga.  Kände mig vig som..... Ja vigare än vad jag känt mig de senaste 20 åren. Men ändå  fanns där några övningar där jag bara skakade po huvet. Jag trodde hon skämtade när hon sa att de fanns med å om hon tror att jag kommer att lyckas med dem i år?  Så kanske jag gör det för hon brukar ha rätt 😉. Jag däremot är väldigt tveksam 😁

Kände mig lite öm i knäna efteråt. Eller under passet. Hade känning i armen men jag tror ändå att jag kan börja köra lite tyngd nästa vecka. Få se po lördag hur det känns!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: