olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Blonda bitchen vill ha ett inlägg

Kategori: viktnedgång

Kommer till gymmet och ska köra överkroppen. Armen har känns bra nu hela veckan så jag hade tänkt prova att träna biceps. 
Men jag började med lite bänkpress.  Var ju tvungen att prova nya bänken. Föredömligt monteras av undertecknad. Åtminstone hjulen!
Den var riktigt skön. Lite lägre än  de andra så jag fick en bra ställning. Kunde nästan gå upp i brygga.

Försöker när jag tränar att gå från stora muskler till små. Men jag kunde inte köra vajerlats för den var upptagen. 
Kanske tur det för Maria stod och körde olika variationer av knäböj precis framför och lika inspirerande att se denna starka envisa kvinna träna. Lika jobbigt är det när hon kommenterar ens egen träning. För som vi alla vet. Maria har alltid rätt!
Å så tyckte hon inte om när jag fotade henne!
Jag körde lite andra övningar och kom till slut till bicepscurlen.  Tog en 20 kg stång och började. 
Två repetitioner! 
För det kändes direkt i muskeln så det var bara att ge upp!

Idag gick jag po spinning. 75 låååååånga minuter!
Ville känna efter hur det känns i knät. Å det funkade bra i en timme i alla fall. Sen gick jag bli lite försiktigare med att lägga po motstånd! 
Nästa vecka ska jag försöka börja köra mina styrkepass igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: