olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

TRÄ

Kategori: viktnedgång

Kan man göra nått annat än att avguda Maria? Denna underbara fantastiska PT som får mig att göra saker jag inte tror jag kan! Som får mig att verkligen ta i!
Som idag. Hon hade hittat en wod som hon gillade. Så jag skulle po 20 minuter göra 5 varv med 4 övningar. Piece of cake tänkte  jag. Det verkar inte så svårt!
Å de 2 första varven var inte så svåra. Men hade jag kört själv hade jag börjat fundera po att ge upp under det tredje varvet.
Så det blev svårare å svårare att byta övning. Till å med att kasta boll blev jobbigt. Jag fattar ju att det är enklare ifall man använder rörelseenergin för att få upp den men nä, Ola blev tvungen att börja om po nytt för varje repetition. 
Å den absolut sista cyklingen. När hon säger att nu ska jag ta ut det sista jag har. Då kunde jag bara kommunicera med mitt vänstra långfinger.
Har jag bett om ursäkt för det?

Var länge sen jag var så här slut efter ett pass. Tog 40 minuter innan jag kunde resa mig från soffan å duscha. Felicia blev orolig å undrade hur det var med mig.
Om det är så här man känner sig efter ett crossfitpass, överväger jag att ta tillbaka mitt löfte att ställa upp i nån tävling 😁

Hon har fått en ny maskin att väga med så vi var ju tvungna att prova. Enligt den så ligger min målvakt po över hundra. Jag som tänkte att jag skulle diskutera med Maria hur långt vi ska gå, när jag kommit under hundra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: