olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Svarta veckan

Kategori: viktnedgång

2 strömavbrott himma po bara några dar och sen när man jobbar går elen i hela den byn. Blev lite jobbigt där ett tag kan man säga 😁
Nått annat som har gått ut är mitt domuskort. Jag skulle visserligen bytat ut det för 20 år sedan men det har fortsatt fungera ändå tills häromdan. Så nu får jag väl sluta handla po Domus!
Var po bodybalance ikväll. Brukar va så att när jag jobbat natten har jag ingen energi att köra ett styrkepass. Därför väntade jag till nu ikväll å kör styrketräningen imorgon. Sen att det var gymmets bästa instruktör gör ju inte saken sämre.
Tyckte det gick rätt så bra. Var en del moment jag hängde med mer än vad jag gjort tidigare. Snart kanske jag kan göra alla magövningarna 😁
Sen var där moment där jag bara skakade po huvet. Jag når ju inte riktigt. Så lite besviken bara stod jag där, rakt upp och ner.  I främsta raden. Men när jag sneglade bakom axeln såg jag att att det bara var en som hängde med. De andra gjorde som jag. 
Tror att Maria inte riktigt menade det när hon sa bra jobbat där 😉

Kommentarer


Kommentera inlägget här: