olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Redigt vörtbröd innehåller russin!

Kategori: viktnedgång

Tack Åsa för ett riktigt bra spinningpass. Jobbigt som bara den men jag fick upp pulsen till 95% av max! 
Att jag sen hällde vatten i fel strupe å hostade upp allt har inget med dig att göra.  Tur du hade dämpat belysningen!
Å avslutningen sen. En av mina absoluta favoritlåtar. Kanske mest för att det var den å Peter Lemarcs, little willie john, som jag dansat så många hångeldanser å sjungit till.
🤔 Å där har vi kanske förklaringen till att jag så sällan fick med mig tösen him!?

Imorgon blir det en bra dag. Ska träna med Maria! Kan det bli bättre.
Nej, det kan det inte!
Hade fått för mig att vi skulle träna vid lunchtid så när jag kollade å såg att det redan var 9 blev jag tvungen att dubbelkolla. 
Så vi pratade om vad vi skulle göra. Men hon nämnde inte att vi skulle köra ett fystest; i början innan jag var trött.  Å eftersom jag har gruvat mig för detta. Så påminde jag, mitt ålahuve  henne om att vi pratat om  det sist! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: