olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Räkneproblem

Kategori: viktnedgång

Det e rätt synd om Dolph! Först fick han stryk av Rocky, sen var han med i the expendables å där fick han stryk av Stallone igen! Nu tränar han sin son som får stryk av den Rocky tränar. När ska stackars Dolph få vinna??? NÄ VAKNA NU SVERIGE!!! VI KAN INTE LÅTA JÄNKARNA GÖRA SÅ MED OSS!

Maria var inte helt nöjd med att jag tänkte träna body combat imorron så det blir en PW istället. (Maria har ALLTID rätt!)Tycker det e lite konstigt. Jag har ju bara varit borta en å en halv vecka! Varpå jag körde ett styrkepass igår å tog 75 minuter cykel idag. Plus 20 minuter uppvärmning.
Var nya cyklar å så obekväma de är. Alla po gymmet öser lovord över dem men jag hade så ont efter 4 minuter å då var det bara mer ön en timme kvar.
Lite jobbigt pass. Kanske sviterna från min mancold?  Trots att jag inte gav allt fick jag ge mig de två sista gångerna vi skulle stå!
Fast po slutintervallen då fasiken. Då gick pulsen upp till 98% av max. Högsta nånsin 😁


Kommentarer


Kommentera inlägget här: