olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Nu börjar det bli intressant i regeringsbildningen

Kategori: viktnedgång

Detta året har jag börjat titta po biggest loser igen. Även om jag inte riktigt tror po idén längre. Men där finns en hel del jag kan känna igen mig i. Som senaste riktiga säsongen, när Micke berättade att han hade gett upp. Om han dog eller levde kvittrade vilket! Ett annat moment var stackars Bayard som inte riktigt visste hur hin skulle göra en övning!
Just nu går VIP versionen och där hade vi Kalle Moreus å Alexandra Zazzi, som båda är förtvivlade över de skador de fått som hindrar träningen.
Med de sagt så hoppas jag att jag äntligen har kommit över det onda och att mancolden har gett med sig. För imorgon är det denne som kommer att köra till Kävlinge och träna skiten ur gymmet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: