olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Längtar till måndag

Kategori: viktnedgång

Vad tror Paula egentligen? Ja jag vet, hon e bossen. Men när en av instruktörerna frågar efter deltagare till sitt pass å Paula säger att jag ska gå. Vad tror hon? Hon borde ju veta att det bara funkar för Maria!
Nä istället följde jag min plan och lyfte lite vikter.
Började med hacksquaten. Kommer inte riktigt ner men det  är mest för att jag fortfarande är rädd att det ska göra ont i knät. Vilket det inte gjorde!
Fortsatte med hexbaren där jag la po 100 kg. Ja egentligen blir det 103 men så noga är det inte 😁ökade po med två repetitioner per set så nu är jag uppe i 10!
Farmers walk 4 rundor. Tror jag. Blev lite okoncentrerad och tappade räkningen. Denna är till för att stärka mitt grepp. Maria låter mig nog inte komma undan thoughest! 
Lite höftlyft med 60 kg vikt.  Så jag får en fast å fin gump!
Sen avslutade jag med bänkpress.  Här ökade jag också antalet repetitioner  till 10. Fast jag är lite busig. Har inte fått ok att lyfta mer än 40 kg!

Jag fattar inte det här med TV serier. Om man nu har en säsong. Varför delar man upp den i två delar med månader emellan? Borde det inte vatt en ny säsong då?

Hörde att Mariah Carey tjänar miljoner varje år po låten " All I want for Christmas, is you"
Visste ni att den handlar om mig?

Po måndag har jag en träff med den fantastiska,  underbara, gudinnan Maria. Vi har ju knappt setts sen i början po november. Å för att ni ska förstå hur mycket jag längtar delar jag med mig av min målbild inför passet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: