olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Klart Maria ska ha en julklapp!

Kategori: viktnedgång

Är jag galen? Tittar po biggest loser. De har en liten tävling, cykla i 24 timmar. Det vill jag prova!
Andra tankar från programmet är varför mätte vi aldrig? Å så gillade jag inte riktigt Eriks slutsats om att det kan gå fort att gå ner. Jag tror ju att det jag å Maria håller po med är bättre i längden! 


Har så jäkla kasst schema denna veckan. Långa pass vilket gör att jag bara har tre träningsmöjligheter.  Å känner man då att man är po gång med träningen efter skador å mancold är det rätt surt att behöva gå in å jobba ett tolvtimmars pass utöver!
Det enda positiva är ju att det blir lite extrapengar till jul.
Maria tycker att jag ska köpa en julklapp till henne för slantarna. Klart jag ska! Problemet är bara att jag aldrig kommer att ha så mycket pengar att hon kan få det hon är värd. Hon är ju ovärderlig!
Med det sagt är frågan om jag ska köpa strumpor eller kalsonger till henne?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: