olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Joanna sa att min rygg är godkänd!

Kategori: träna

Äntligen. Har inte vatt po gymmet po en vecka. Tänkte börja lite lätt med ett yogapass.  Ha! Har känt mig helt ok i två dagar men naturligtvis skulle huvet kännas lite tungt ikväll. 
Och jag har ju tatt promenader i mina nya skor så jag hade lite extra hud po trampdynorna. Det var  tydligen inte grus i skorna utan skinnet som veckade sig, å det känns när man ska balansera po ett ben barfota!
Annars kändes det bra med mina skador. Inte helt hundra men det stramar inte lika mycket som tidigare så jag var nästan lika rörlig i båda benen. I nån position var faktiskt det bättre i det högra benet!

Lite kaffe å snack efter passet. Även om nåns dyrbara tid blev bortslösad po mig å Martin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: