olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Games of Thrones

Kategori: viktnedgång

Varför blev jag inte som jag skulle? Varför är jag Grumpy? Jag vill ju kunna va positiv å jubla å va trevlig!
Men nä jag bidde så här!

Tycker synd om alla de som jobbar i stadshuset. Jag hade en utbildning i HLR. Efter två timmar var jag helt konstig. Ja Alltså inte som vanligt då ju. Hade en break å gick ut.  Helt slutkörd. Tur jag inte jobbar där varje dag!


Kan ju avslöja att jag inte blev förvånad när det visade sig att it avdelningen inte hade fixat ljudet i salen så jag fick köra manuellt idag igen!
Hade nog blitt mer förvånad ifall de hade fixat det!

Det går inte så bra att utbilda.  Fyra av dockorna har lämnat in! De gick alltså inte att rädda!

RMI. Rätt Mental Inställning.  Kan behövas. Körde till gymmet. Hade egentligen tänkt att springa en runda här himma men har nog blivit beroende!
Så jag tänkte ta lite intervaller po bandet men eftersom jag är som jag är bidde det inte riktigt som tänkt. Å jag som bestämt mig för att bli positivare.....
Världens bästa PT var där,  tyvärr, å frågade hur det hade gått. Jag berättade å hon gjorde tummen ner å skrattade, alltså hon skojade med mig. Men tyvärr var det min egen känsla dagens pass var tummen ner!
Nu är det inte så att jag ogillar när jag träffar Maria, men när jag inte har gjort mitt bästa känner jag mig lite skamfylld. Å det hon inte vet.........

Är ju svag för nyheter så när de har köpt in Celsius julsmak  var jag bara tvungen att prova!

Jag har slarvat lite med kosten den senaste tiden. Ungefär sen maj månad. Försöker därför ta nya tag, trots kolleger som envisas med att bjuda po choklad å säga att man måste unna sig nått!
Så mitt sista mål för dagen brukar bli nötter. Från nu bara nötter 😁 (Man är vad man äter?) Å en favorit då är den här ekologiska mixen po Ica!
Nä jag är ännu inte sponsrad!

Var tvungen att köpa en annan nyhet. Nu när jag inte får dricka julmust 😭
Som skåning dricker man endast Zoegas kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: