olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

fort Knox

Kategori: viktnedgång

Gick och tränade idag. Nu blev ni förvånade va?
Hade som vanligt tänkt värma upp po crosstrainern men idag blev det po löpbandet. Jag som bara gick dit för att säga hej till Maria!

 Tränar fortfarande inte riktigt för fullt utan ligger po en 70-80%. Däremot gör jag fler repetitioner. Så känslan när man ser sig i spegeln där tröjan är mörkare grå runt halsen ner po bröstet är rätt så ok. 
Har man sen kläder som gör att man känner sig smal å smärt då .....

Sen var det dags för jobb. Skulle hålla i en HLR kurs för ca 20 personer.
Kommer in i lokalen å ska förbereda.  Sätter po datorn å projektorn, allt funkar. Förutom att där inte är ljud!
Aaaah! 
Får dit en tekniker med 20 minuter kvar tills jag ska börja . Alltid lika roligt när de kliar sig i huvudet å inte går det att funka. Det fixar jag också skulle kanske blitt it  tekniker istället!
Nåja, tur i oturen att folk hade strukit sig så det bara blev 8. Då funkar det att jag instruerar manuellt! Kan bara hoppas att det löst datastrulet tills imorgon. Ska ha 3 kurser då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: