olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Busy week

Kategori: viktnedgång

Jäkla vilken vicka det kommer att bli. 
Ska hålla HLR kurser i två dagar. Jobba, Träna med Maria och till helgen är det årets höjdpunkt.
Så vad passar inte bättre än att de har ett tre timmar cykelmarathon po lördag förmiddag innan jag äter Gås po kvällen!

Dessutom ska jag hinna med att träna. Lika bra jag kör ett styrkepass tidigt i morgon 😁

Dagens pass blev att jag testade po body combat.  Var lite orolig för när jag körde från jobb  var det bara jag som var anmäld.
Men det blev en timme av slag, sparkar, hopp å en uppsjö olika kombinationer av detta. Behövs nog mer än tre ggr för att jag ska hänga med i koordination.
Men kul var det. Och jobbigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: