olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

tjockskallig

Kategori: viktnedgång

När ska jag få in i min tjocka skalle att detta kommer att ta tid.
Visst jag fattar och om jag tänker efter så håller jag nästan den plan jag satt upp. Men av nån konstig anledning så vill jag att det ska gå fortare. Om vi tar våra mätningar exv. Nästa gång jag ska stå po apparaten är i september.  Om jag håller takten så bör jag ha gått ner ytterligare 10 kg.
Maria vill naturligtvis inte att jag ska fokusera po vikten men det är ju den som vi lekmän känner till.
Iallafall så hoppas jag po att jag i september har tappat 20 kg sen sist. Men det kommer ju inte att ha hänt. Så jag har sänkt mina förhoppningar till 15 😉 När det som sagt bör ligga po 10
Med det sagt kommer då min känsla av att jag inte riktigt klarar att hålla kosten och träna är ju alltid jobbigt så nu är jag stressad som in i Lund över nått jag inte ens borde bli stressad över. Vilket ålahuve jag är!





 Om man tar frusen mango, mixar den, lite mello och mixar till en smet innan man tillför mjölk så får man en mango/melonshake!  Lite lös men smaken sitter där

Kommentarer


Kommentera inlägget här: