olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

små, små tecken

Kategori: viktnedgång

Något håller po att hända med mig. Det händer att jag bara ligger och tittar när jag spänner olika muskler, biceps, musklerna po underarmarna när man knyter nävarna, låren när jag böjer benen, senorna i foten när jag viftar med tårna.
Jag ligger och känner po magen precis som en gravid kvinna men i mitt fall är det för att känna ifall den blir mindre. 
Jag kan känna bröstbenet, nyckelbenet, och nått konstigt po halsen!
Jag kan knyta skorna. Och öglan är större än en tumnagel. När jag kliar mig po ryggen når jag nästan stället som kliar, men bara nästan!
Jag reser mig och sätter mig i soffan. Utan att behöva ta stöd med armarna!
Jag når och kan spänna bältet när byxorna är uppe!
Ända sen början har jag försökt se de små detaljerna. Eller som Maria säger. Fokusera INTE po vikten! Hon har därför blivit nerlusad med mer eller mindre oväsentliga detaljer po vad jag sett som förändringar. 
Så här långt når jag med armarna.  Gissa var de kliande punkten är! 

Kommentarer

  • Felicia säger:

    HEJA OLA!:D

    2018-07-16 | 11:50:09

Kommentera inlägget här: