olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

rollercoaster

Kategori: viktnedgång

Har ingen fantasi vad gäller mat. Är inte sugen po nått! Eller sugen å sugen. Skulle kunna vräka i mig diverse onyttiga saker men vet inte vad. 
Det värsta är att det blir värre och värre! Så det kommer säkert att sluta med att jag har en frossardag. En sån då jag inte skickar bild po vad jag äter till Maria! Å sen kommer jag att må dåligt över det.
Jag tror till och med att det inte hjälper ens om jag släpper po tyglarna och äter nått onyttigt, men jävligt gott 😁
Det har hållit po ett tag och jag ,märker hur jag slarvar mer och mer.
Maria säger säkert nått i stil att det är ok att trilla dit nån gång då och då bara man sen rättar till det. (Min tolkning) och som vi alla vet har ju Maria alltid rätt!
Men det är ju min upplevda känsla av misslyckande. Jag vet! så jävla fånigt men jag kan inte hjälpa det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: