olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

va mörkt å kallt det är!

Kategori: viktnedgång

Att träna är faen inte lätt. 
Man kan väl tycka att nu efter snart ett år så borde det gå po rutin men näe.  
Men alla framgångar då. Sporrar inte de? 
Nä!
Trots att det är kul att se hur jag kan tvåla in hela mig ändå ner till fotknölarna utan att sätta mig po huk. Eller att klättra från 1236 möh till 2171 möh.  Fast Maria bara gav mig 3 highfives 😤.  Eller alla de andra tusen grejor som jag märker. Men jag blir inte sporrad av det.
En sak jag kämpat med hela tiden är att jag vill nå längre och fortare än vad jag gör. De få bilder jag ser po mig visar inte alls hur smal och muskulös jag känner mig utan där är ju bara en tjock, ful gubbe!
Ialla fall har jag de sista veckorna nästan kommit till en förlikning. Så länge det går åt rätt håll får jag ta det som det kommer, inte sätta upp ett mål till var jag vill vara nästa gång vi mäter!
Få se om jag klarar den tanken hela vägen 😁
Å Maria får väl dras med mig längre än väntat!

Har varit lite slö de senaste veckorna, framförallt sista dagarna i Rumänien.  Å det skulle jag börja ta igen med ett gympass som blev helt misslyckat.  Trots det här jag en fruktansvärd träningsvärk?  Jag lyfte ju bara 2 ton i bröstpressen, det borde inte kännas så här?🤔
Imorgon börjar allvaret igen. Maria har gjort ett nytt upplägg till mig som jag ser po med förväntan 😁 
Fast jag misstänker att hon får ta fram piskan lite 😉

Så jag har varit lite slö. Inte blev samvetet lättare när Maria lägger upp en helt underbar bild po sig själv, när hon gör armhävningar!  Därför är det bra med gruppass  har  man väl  anmält sig så tar man sig ju dit! Så ikväll blev det spinning.
Var inte de vanliga deltagarna och salen var späckad. Men passet var väl ok. Fast jag knappt kom upp i de röda området po pulsklockan.  Ska påminna mig själv att aldrig ta nummer 2 igen!
Bilden har inget med texten att gör men nått måste jag ju lägga ut 😜

Kommentarer


Kommentera inlägget här: