olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

SKANDAL!

Kategori: livskvalitet

Maria min älskade PT. Ja om jag skriver så läser hon tydligen bara första meningen och då kan jag skriva skit om henne sen 😁
Hon har iallafall spammat mig med frågan om jag har anmält mig till midnattsloppet. Så till slut fick jag nog och anmälde mig. 
Det har ibland hänt att jag vunnit saker, tex är jag sverigemästare i kpist! Ja. Jag blev själv lika överraskad. Men man ska ju sluta po topp så jag går inte tävlat i kpist sen dess 😁
En annan gång var när jag gick gruppchefskursen po hvss. Vår grupp vann slutövningen. Jag kan aldrig glömma chocken i de andra grupperna när de insåg att det var vi, underdogsen som hade vunnit!
Det jag vill komma till är att jag återigen hoppas po att överraska. Allt över 5 km räknar jag som vinst!
Nu när jag ändå var igång så passade jag po att anmäla mig till ett annat lopp också. Det är bara 5 km så jag hoppas det passar mig bättre!

Som ni vet föredrar jag att gå po pass där jag känner instruktören. Och det där jobbet ställer ju till det för träningen. Jag kunde inte gå po Marias bodybalancepass men eftersom jag gillar Joanna blev det yoga istället.  
Jag lyckades även lura med mig Susanne!

Men! Efter träningen så dricker man kaffe. Det kvittar om det är kvar sen dan innan, kaffe ska man ha!
Ser ni nån termos? Nä just det!  Det fanns inget kaffe! 
Vilken dag, först inget kaffe när man kom in po jobbet i morse! Och nu inget kaffe efter träningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: