olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Om jag bara gör som du säger......

Kategori: viktnedgång

Äntligen! 
Så här länge har jag inte varit ifrån Maria sen.......🤔 Aldrig. 
Och det märktes po Maria att hon hade saknat mig också. Även om vi visar det po lite olika sätt.  Jag hade köpt en present och Maria hade förberett ett djävlusiskt pass!
Det vi ska göra nu. Är en utveckling av helkroppsstyrkepass vi kört ett tag.
Tre pass i veckan med fokus po vars en övning, marklyft, bänkpress och knäböj. Sen i mitten av oktober ungefär ska jag ha nått ett mål som Maria sätter upp. Och precis som med min frisörska Emily får jag lov att ha synpunkter som ingen tar hänsyn till 😁
Po tal om Emily så borde jag väl klippa mig men då förlorar jag ju mitt solblekt hår 😭
Idag var det då första passet och marklyft som gällde. Målet här är att jag ska klara 120 kg. Så Erik passa dig för nu kommer jag 😉

Drygt 4 ton sammanlagt lyfte jag idag. Kan det verkligen stämma?
Sen blev det lite utfall. Maria vet verkligen vad jag är urkass po och gärna slipper undan.
Tur där inte var så många po gymmet, så som jag grymtade! Sista utfallet gick jag iallafall faktiskt ner med knät i golvet 😉

Lite sittande enarmsrodd och  två hemska kombinationer. Känner mig så jävla dum när jag inte knäcker koden po hur jag gör övningen po bästa sätt!

Tydligen återhämtar jag mig fortare nu än när vi började. Då kunde det ta dagar innan jag ville prata med Maria efter ett pass. Nu tar det bara några minuter 😁

Nåja det finns nån po gymmet som saknat mig. Felicia tvingade mig att stanna, dricka kaffe och prata en bra stund efteråt.
En liten rolig sak. Både Felicia och Hanna sa att jag såg mycket smalare ut än senast!🤔 Det kanske stämmer då? Men Maria sa inget så.........!

Nåja imorgon blir det lite bodybalance med Maria som instruktör 😂





Kommentarer


Kommentera inlägget här: