olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

rakapparaten är urladdad. innebär det att jag ska odla skägg igen?

Kategori: Allmänt

Förra måndagen körde Maria att pass med mig som jag bara vill glömma. Idag när jag körde helkroppsstyrkepass tog jag samma vikt i marklyftet. Lika många set men fler repetitioner per set......................

Det var faktiskt skönt  att köra ett rent styrkepass.  Det flöt po bra men kanske en aningen långsamt.  Var klar 20 minuter senare än beräknat å glömde dessutom stretcha. Men jag tyckte jag utmanade mig lagom. Fick bekräftat var jag ligger så nästa gång SKA jag öka! 

Lite roligt var det att vi var tre personer å alla skulle till samma maskiner nästan samtidigt  så det blev litta kö,  men då kunde jag ge Erik en hjälpande hand under tiden!
Nu är det bara att vänta po träningsvärken imorgon.  Stalltipset är att den kommer i skinkorna! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: