olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

När man byter om å nån inte stänger dörren till omklädningsrummet!

Kategori: Allmänt

Ibland kan jag lyckas få in ett extra träningspass i mitt redan så tajta schema. Ja jag vet att jag är dålig po det här med vila. Men det händer alltid att jag jobbar ett långt pass i veckan å då tar jag ju det lugnt. Från träningen!  
Idag var jag po ett dubbelpass  med först 30 minuter Tone å sedan 30 minuter bodybalance. 
Det har blivit populärt med såna här 30 minuters pass.  Gärna så att man kan kombinera olika!
I alla fall  så är Tone det första gruppträningen som Maria drog in mig po. Eller den första jag fastnade för. Hela förra våren försökte jag gå när det var möjligt. Enda problemet var att var tredje månad så ändras upplägget och det är precis när jag hade lärt mig alla turer 😁
Det har legat nere under hösten men nu har Åsa och Maria kört igång igen med 2 pass i veckan.  Synd bara att det är po de dagarna jag jobbar som mest. Men idag lyckades jag ialla fall delta. 
Å så jävla roligt det var. Enkel koreografi där jag kunde följa med i det mesta. Och eftersom det var bara 30 minuter gav jag järnet.  Ialla fall mer än vad jag gjorde sist jag deltog.  Så jag försökte hänga med po alla stegringar.  Det enda som var problematiskt var att hålla balansen ibland så där har jag utvecklingspoential! 
Efter tone  var det ett kortare bodybalance pass än vad jag är van vid. Det kändes lite annorlunda antagligen för att jag kört ett pass precis innan och var lite uppvärmd. Men det var en skön känsla  så....
I imorgon blir det att gå tillbaka till träningsschemat och köra ett hårt pass styrka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: