olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Mina kollegor har vårdnaden om mig varannan helg!

Kategori: Allmänt

Nästa vecka kommer att pröva mitt tålamod.  Planen är att jag ska träna 4 ggr, lite olika former av träning men nästa vecka ligger mitt schema så att jag skulle kunna träna varje dag! Detta innebär att det blir minst 3 powerwalks.  Någon som vill hänga med? 
Har jag tur kanske jag kan övertala Maria att jag kan köra en tredje styrketräning i veckan så.....
Förutom att jag ska få ihop mitt träningsschema så här gymmet en medlemskväll po måndag.  Och jag som ska träna redan po morgonen!
Hur ska jag nu göra? Strunta i att gå dit?  Eller gå dit och bara va? 

Dagens träningsvärk kom som förväntat i skinkorna.  Men jag känner även lite i skuldrorna. 

Heldag po jobb och ingen av brukarna ville gå po promenad så...................
Dagens måltider.  Linsgryta efter eget huvud .

Kvällsfika. Smoothie/milkshake gjord po gunnarödsmjölk å frysta bär!

Har tittat lite närmre po när de olika loppen jag vill springa, cykla, simma går.  Blir tre lopp po fyra veckor i början po sommaren 😁



Kommentarer


Kommentera inlägget här: