olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Grumpy

Kategori: Allmänt

Ok. Så jag genomgår en kroppslig transformation till något jag aldrig har varit. Om jag skulle ge mig po en sinnestämningsändring också? Det jag vet är att jag inte kan fortsätta så här så......
Jag tänkte prova en helt ny och annorlunda approach! Nått som ni aldrig trodde att ni skulle uppleva. 
Lite skrämmande är det och jag kommer nog att behöva lite hjälp från både Maria och min sociala coach!
Men................

Ola Sjunnesson ska bli positiv!
Japp ni läste rätt. Jag ska fokusera po det positiva.   Å jag ska börja redan nu. 🤔

Ok vad har jag som är positivt då?

Bra jobb. Bra chef. 
Bra gym med många trevliga människor.  
Inga sjukdomar eller värre skador!
Kan äta allt!
Intressanta utmaningar framför mig.
Bra musiksmak. Wilmer X går till allt! 😁
Och det bästa av allt. PT-Maria!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: